راز موفقیت چیست
خبری
به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان رفیق خوب و آدرس mosen123.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

کل مطالب : 85
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز :
باردید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید سال :
بازدید کلی :
راز موفقیت چیست

راز موفقیت چیست

راز موفقیت چیست
امروزه بازار کتاب ها و مقالات و مجموعه های بسیاری در مورد موفقیت و بیان اینکه راز موفقیت چیست بسیار داغ است و این مجموعه ها با تغییر نگرش انسان کمک های شایانی به افراد نموده اند.در واقه اگر بخواهیم بدانیم راز موفقیت چیست باید مسائل و نکات کلیدی زیادی را در نظر بگیریم و پیش از آن می بایست بدانید هدف خود از موفقیت چیست و موفقیت را در چه چیزی می بینید؟
عده ای موفقیت را در داشتن شغلی پر در آمد میبینند و برخی دیگر رسیدن به پیشرفت های علمی و تحصیلی را به عنوان موفقیت قلمداد می کنند.اما به طور کلی می توان این طور بیان کرد که یکی از مهمترین فاکتورها برای رسیدن به موفقیت داشتن ضریب اشتباه کم است.حال این اشتباه می تواند در زمینه های مالی از قبیل اطمینان یا ریسک در سرمایه گذاری صحیح و یا در زمینه های تحصیلی جهت انتخاب مسیر درست تحصیلی و... باشد.
برای اینکه کمتر اشتباه کنید ابتدا می بایست بتوانید شک و تردید ها را از بین برده و ترس خود را از اشتباه کردن از بین ببرید.چرا که ترس از اشتباه خود باعث اشتباه می شود.حتما برایتان این سوال پیش می آید که چگونه ممکن است در حالتی که از یک استباه می ترسیم باز بدان دچار شویم؟جواب ساده است.هنگامی که از یک موضوع ترس داشته باشید باعث می شود نتوانید تصمیم درست بگیرید و ممکن است به اشتباه را دیگری را به نادرستی انتخاب کنید.
اگر همواره با ترس اقدام به تصمیم گیری کنید هرگز نخواهید توانست خود را بشناسید و خود آگاهی نیز یکی از مهمترین عوامل جهت اینکه به پاسخ سوال اصلی خود مبنی بر اینکه راز موفقیت چیست دست یابید.چنانچه سعی کنید مسیر زندگی درست و معقولی را انتخاب کنید.
از دیگر موارد بسیار مهم در رسیدن به موفقیت داشتن ارتباط خوب و قوی است. برای این‌که در کار و تجارت و یا هر شاخه ی دیگری موفق باشید باید بتوانید مهارت‌های ارتباطی را به خوبی فرا گیرید. برای بعضی‌ها ارتباط برقرار کردن ساده است وبرخی دیگر نیز استاد ارتباط برقرار کردن‌ هستند و اعتمادبه ‌نفس بسیاری برای اینکار دارند.
داشتن سلامت فکری نیز کمک بسیار به شما می کند تا کشف کنید راز موفقیت چیست.اگر دارای سلامت فکری و انعطاف پذیری در سلامت فکری نباشید نخواهید توانست به موفقیت دست یابید. 



تعداد بازدید از این مطلب: 655
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود