خواص دمنوش لاغری دکتر بیز/09109483228
خبری
به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان رفیق خوب و آدرس mosen123.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

کل مطالب : 85
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 103
باردید دیروز : 109
بازدید هفته : 374
بازدید ماه : 525
بازدید سال : 751
بازدید کلی : 12675
خواص دمنوش لاغری دکتر بیز/09109483228

نکاتی در مورد استفاده از این محصول

یکی از نکات مهم و حائز اهمیت در استفاده از دمنوش لاغری آریانا، خرید این دمنوش از فروشگاه معتبر همچون فروشگاه دمنوش لاغری است . پس از اتمام دوره مصرف دمنوش لاغری آریانا می بایست انجام فعالیت های ورزشی و تحرکات بدنی به طور پیوسته ادامه یابد تا فرد هر چه رشته بود پنبه نشود و به روز های تاریکی که پشت سر گذاشته است بازنگردد . آنچه که باید در مورد این دمنوش گیاهی بدانیم این است که کارایی از این قبیل دمنوش گیاهی با انجام فعالیت های ورزشی مداوم و پرهیز های غذایی میسر می شود چرا که دمنوش ها عامل اصلی رفع اضافه نمی باشند و تنها نوعی محرک قوی برای کاهش وزن می باشد. در صورت استفاده منظم و مداوم از این دمنوش گیاهی همراه با انجام فعالیت های سبک ورزشی در طی یک ماه بین 3 الی 5 کیلو کاهش وزن خواهید داشت.

 

آشنایی با دمنوش لاغری دکتر بیز

دمنوش لاغری دکتر بیز یک محصول بی نظیر برای لاغری است، ما در این مطلب کمی بیشتر درباره ویژگی های دمنوش لاغری دکتر بیز صحبت خواهیم کرد.

آشنایی با دمنوش لاغری دکتر بیز

 

مشکل چاقی و اضافه وزن مشکلی است که ممکن است شما هم برای طولانی مدت با آن درگیر بوده باشید. استفاده از دمنوش لاغری دکتر بیز یکی از محبوب ترین روش هایی است که برای لاغری و کاهش وزن وجود دارد. همانطور که احتمالا می دانید امروزه روش های زیادی برای این کار وجود دارد که شما می توانید هر یک از این روش ها را مورد استفاده قرار دهید. ما در این مطلب قصد داریم کمی بیشتر درباره این دمنوش صحبت کنیم و اطلاعات مفیدی را در خصوص آن در اختیار شما قرار دهیم. بنابراین ما را در این مطلب همراهی کنید.
دمنوش لاغری دکتر بیز

دمنوش لاغری دکتر بیز یکی از بهترین محصولات برای لاغری به شمار می آید که امروزه در کل دنیا مورد استفاده قرار می گیرد و ایرانیان نیز علاقه زیادی به این محصول دارند. در حال حاضر شما می توانید این محصول را در بسیاری از داروخانه ها مشاهده کنید که به عنوان یک راه علمی برای لاغری و کاهش وزن به شمار می آیند. اگر شما هم جز افرادی هستید که با مشکل چاقی و اضافه وزن روبرو هستید و علاقه مند هستید که با بهترین روش وزن خود را کاهش داده و به تناسب اندام دلخواه خود دست پیدا کنید به شما توصیه می کنیم حتما این دمنوش را خریداری کنید. دمنوش دکتر بیز ویژگی ها و خواص بسیار زیادی دارد که باعث می شود تا افراد زیادی علاقه مند به خرید آن باشند. با ما در ادامه این مطلب همراه باشید تا بیشتر با ویژهای منحصر به فرد این محصول آشنا شوید.

عکس ۱
برخی از مهمترین ویژگی های این محصول

یکی از مهمترین ویژگی های دمنوش لاغری دکتر بیز که باید با آن آشنا شوید این است که با استفاده از آن شما می توانید به راحتی هر چه تمام وزن کم کنید. در واقع برخلاف بسیاری از روش های دیگر که برای لاغری و کاهش وزن وجود دارند نیازی نیست که شما سختی زیادی را برای لاغری تحمل کنید و می توانید تنها با مصرف این دمنوش و ورزش کردن مرتب در کمترین زمان ممکن به تناسب اندام برسید. یکی دیگر از ویژگی هایی که این محصول برای شما دارد این است که نیازی نیست شما نگرانی خاصی درباره عوارض آن داشته باشید و می توانید با خیالی راحت آن را مصرف کنید. در کنار این موضوع کیفیت بسیار بالای این محصول ویژگی دیگری است که باعث می شود تا افراد زیادی علاقه مند به خرید و مصرف آن باشند.

عکس ۲
نکاتی درباره قیمت این محصول

قیمت دمنوش لاغری دکتر بیز نسبت به بسیاری از محصولات لاغری دیگر که امروزه می توانید از آنها برای کم کردن وزن استفاده کنید مناسب تر است. یکی از نکات مهمی که باید بدانید این است که امروزه محصولات متنوعی که برای لاغری و چربی سوزی وجود دارند معمولا دارای قیمت بالایی هستند که خرید آنها برای تمامی افراد امکان پذیر نیست. با این وجود این دمنوش دارای قیمت بسیار مناسبی است که هر شخصی به راحتی می تواند اقدام به خرید آن کرده و آن را مصرف کند. توجه داشته باشید که پایین بودن قیمت این محصول به منزله پایین بودن کیفیت آن نیست و شما به راحتی می توانید نظر افرادی که اقدام به مصرف این محصول کرده اند را مشاهده کنید تا نسبت به کیفیت آن نیز مطمئن شوید.

عکس ۳
خرید دمنوش لاغری دکتر بیز

اگر شما هم جز افرادی هستید که قصد خرید دمنوش دکتر بیز را دارید باید بدانید که امروزه فروشگاه های زیادی هستند که اقدام به فروش دمنوش لاغری دکتر بیز کرده اند و شما می توانید به راحتی با مراجعه به آنها اقدام به خرید این محصول کنید. یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی که می توانید برای خرید دمنوش لاغری دکتر بیز به آن مراجعه کنید فروشگاه اینترنتی ما است که شرایط بسیار خوبی را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید به راحتی هرچه تمام این محصول را با قیمت مناسب و با تضمین کیفیت خریداری کنید.

 

نحوه و مقدار مصرف

مصرف دمنوش لاغری آریانا نیم ساعت قبل از خوردن هر وعده غذایی باعث کاهش اشتهای فرد مصرف کننده و یک ساعت بعد از خوردن غذا موجب چربی سوزی در فرد می شود. برای نتیجه گیری مطلوب و اثر بخشی دلخواه روزانه 3 بار و هر بار یک عدد تی بگ از دمنوش لاغری آریانا را به همراه 250 سی سی آب در داخل قوری ریخته و اجازه دهید تا دمنوش به مدت 10 دقیقه با حرارت کم بجوشد سپس بگذارید به مدت 3 الی 5 دقیقه تا دم بکشد. همچنین می توانید مقدار اندکی از دمنوش را در همان مقدار آب جوش در یک لیوان در بسته محکم ریخته و 30 دقیقه به آن زمان دهید تا استراحت کند و به طور کامل دم بکشد. در صورت تمایل نیز می توانید یک قاشق چای خوری عسل طبیعی به آن اضافه کنید. بهتر است که نصف مقداری از دمنوش را که دم کرده اید 30 دقیقه قبل از وعده ی غذایی و نصف دیگر آن را 30 دقیقه بعد از وعده غذایی میل نمایید. در صورت افزایش سلول های چربی می بایست مقدار مصرفی دمنوش و به همان ترتیب مقدار آب را افزایش دهید.

حتما دمنوش را به صورت گرم میل کنید.

موارد منع استفاده از این محصول

قبل از خرید هر دمنوش یا محصول گیاهی و یا شیمیایی لازم است در خصوص موارد منع مصرف آن محصول اطلاعات مفید و مختصری داشته باشیم تا نسبت به استفاده آن محصول دچار مشکل نشویم :

-عدم مصرف همزمان این دمنوش با دارو های ضد انعقاد از جمله آسپیرین و وارفاین که موجب کاهش کارایی این دمنوش می گردد.

– عدم مصرف از این دمنوش در دوران شیردهی و بارداری.

– منع مصرف از این دمنوش در صورت استعمال دارویی خاص یا مبتلا بودن به بیماری ( در صورت اصرار به استفاده از این محصول مشورت با پزشک توصیه می گردد.)

– عدم استفاده بیش از حد دمنوش ها چرا که این دمنوش ها به جهت چربی سوزی مورد مصرف قرار می گیرند و در صورت استفاده بیش از حد چربی های مورد نیاز بدن فرد از بین می رود که بعد ها باعث بروز مشکلاتی متعددی در فرد می گردد.

 

خواص دمنوش لاغری دکتر بیز

با توجه به آنچه در خصوص ترکیبات و افزودنی های دمنوش لاغری دکتر بیز گفته شد لازم است بدانید این محصول خواص منحصر به فردی داشته به طوری که یکی از مهمترین خواص آن افزایش میزان اوره و حرکات روده است که منجر به رفع سوء هاضمه و رفلاکس معده می شود. همچنین این محصول خاصیت ضد نفخ بالایی داشته و می توان از آن برای رفع یبوست استفاده کرد. از دیگر خواص آن می ‌توان به کاهش کلسترول اشاره کرد به طوری که این دمنوش دارای خواص آنتی اکسیدانی بالایی است و به محافظت قلب و عروق در مقابل بیماری ها و آسیب ها کمک می کند.

 

 

دمنوش گانودرما دکتر بیز

http://persiankharid24.ir/product/%d8%af%d9%85%d9%86%d9%88%d8%b4-%d9%84%d8%a7%d8%ba%d8%b1%db%8c-%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%a7%d9%86%d8%a7-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1-%d8%a8%db%8c%d8%b2/



تعداد بازدید از این مطلب: 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود