راه های رسیدن به موفقیت کدامند ؟
خبری
به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان رفیق خوب و آدرس mosen123.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

کل مطالب : 85
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 4
باردید دیروز : 4
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 98
بازدید سال : 185
بازدید کلی : 12109
راه های رسیدن به موفقیت کدامند ؟

راه های رسیدن به موفقیت کدامند ؟

راههای موفقیت

راه های موفقیت همیشه می تواند بر اساس نوع هدفی که دارید  متفاوت و منحصر به فرد باشد . باید دی شما در چه زمینه ای قصد دارید به موفقیت برسید و اصلا دیدگاه شما از موفقیت رد فلان کار چیست و اینگونه است که می توان روش هایی را برای رسیدن به ان ترسیم کرد.همیشه شروع هر کاری برای افراد باعث ایجاد استرس و فشار روانی می کند و همین امر ممکن است در اول کار مانع از بدست /اوردن موفقیت های اولیه شود.خوب برای اینکه بتوانید میزان استرس و فشارهای روحی را از خود بردارید می توان به رعایت چند نکته بشنده کرد.خوب اگر شما کاری را که می خواهید شروع کنید در ان مورد دارای اطلاعات کافی و لازم باشید قطعا می توانید میزان استرس خود را تا حد ممکن پایین آورید و همین امر می تواند موجب موفقیت شما شود.
قبل از شروع هر کاری بهتر خوب فکر کنید و دقیقا تمام جوانب کار را بسنجید تا با کمترین غافل گیری در حین راه مواجه شوید.مثلا اگر می خواهید در یک تجارت و کسب و کار به موفقیت دست پیدا کنید باید بدانید که برای خدمات و یا کالایی که می خواهید ارائه دهید اصلا تقاضایی وجود دارد و میزان این تقاضا به چه اندازه است و از چه طیفی از اجتماع این مورد صورت می گیرد .این یعنی بررسی همه جانبه کار قبل از شروع و یکی از راه های موفقیت همین است که بتوانید به بررسی دقیق کار بپردازید.

شاید یکی از سوالاتی که ذهن بسیاری از افراد را درگیر خود کرده باشد این است که واقعا راه های رسیدن به موفقیت چه می تواند باشد؟ و چگونه می توان در مسیری صحیح قدم برداشت.این را بدانید موفقیت تنها در انحصار اشخاص خاصی نیست و شما هم می توانید اگر بخواهید جز افراد موفق باشید.در واقع می توان اینگونه گفت که هیچ جا را نمی توانید بیابید که در ان موفقیت پخش کنند بلکه شما باید خودتان و خودتان انرا بدست آورید.ابتدا باید از درون خود شروع کنی و تا نتوانی از درون به موفقیت برسی قطعا نمی توانی انرا در دنیای بیرون نیز جلوه دهی.

اما در اینجا می خواهیم به چند نکته مهم بپردازیم که می تواند به صورت کلی فرمولی برای راه های رسیدن به موفقیت باشد. در هر کاری که وارد شدید و می خواهید انجام دهید حتما جرات انجام کار را داشته باشید.این را بدانید گاهش اوقات جرات انجام کارهای سخت و غیر ممکن است که روحیه و درون شما را پرورش خواهد داد.سعی کنید برای اینکه بتوانید بهترین نتیجه را دریافت نمایید گاهی از حصار آرامش و راحتی خود بیرون بزنید و تجربه های جدیدی را کسب نمایید. سعی کنید کمی تلاش خود را افزایش داده و یمزان کاری که در روز انجام می دهید را بیشتر کنید.
اگر می خواهید به موفقیت دست یابید ابتدا باید شکست را تجربه کنید . از شکست نهراشید و ان را به چشم بد نگاه نکنید . در مسیر موفقیت زمانی که پا نهادید باید خود را اماده تجربه شکست های مختلفی کنید و سعی کنید از هر شکست درس و تجربه ای جدید بیاموزید تا در ادامه راه بتوانید از تجارب خود بهرتین استفاده را ببرید.می توان اینگونه گفت در مسیری که برای راه های رسیدن به موفقیت بر می دارید شکست را باید تجربه کنید.
شاید باورش سخت باشد اما واقعیت همین است برای رسیدن به موفقیت باید و باید شکست بخورید و چاره ای جز این ندارید که طعم و مزه شکست را حتما حس کنید و تجربه نمایید.کسانی که مدعی هستند شکست نخورده اند باید گفت که اصلا تلاش هم برای موفقیت نکرده اند و زندگی ساکن و بی روحی را در حال گذراندن می باشند.
این رابدانید که یکی از تفاوت های افراد موفق با دیگران این است که میل به خواستن و آرزو در تمام وجود انها دیده می شود.شما نی زاگر می خواهید به موفقیت دست یابید ابتدا باید برای ان آرزو کنید و رویای موفق شدن را رد ذهن خود ترسیم نمایید.
 ممکن است راه های رسیدن به موفقیت برای افراد مختلف متفاوت باشد اما چیزی که در تمامی راه ها می توان یافت این است که شما در تمامی مراحل رسیدن به موفقیت از هر راهی که باشد نیازمند اراده قوی و تعهد می باشید.
شما در هر کاری که شروع کرده اید اگر می خواهید به موفقیت دست یابید باید بدانید که چاره ای ندارید جز اینکه نسبت به دیگر همکاران خود رد ان کار و شغل باید برتر باشید و به ارائه خدمات با کیفیت تری بپردازید.

باید دقیقا بررسی کنید که میزان رشد بازار کار شما به چه انداهز است و چه مقدار پتانسیل رو به رشد دارد.نباید در این مورد تنها به اطلاعات و دیدگاه های خود بسنده و بهتر از چند نفر که در زمینه کاری شما دارای تجربه و صاحب سبک هستند نیز کمک بخواهید.اگر بازار کاری شما اشباع شده باشد نمی توان در نهایت منتظر دریافت نتایج موفقیت امیزی از ان بود.

همیشه باید به دنبال ارائه راهکارهای جدیدی باشید. اما باید دقت نمایید که راهکارهایی که ارائه می دهید تا چه اندازه هزینه دارد و اینکه این هزینه ها می تواند منطقی باشد و یا اینکه باعث شکست در کسب و کارتان خواهد شد.در واقع باید دید میزان هزینه های شما قابل توجیه است یا خیر.
همیشه یکی از مهمترین راه های موفقیت داشتن انگیزه بالا در میان افراد گروه است. به هر ترتیبی که می توانید باید این انگیزه را در افراد خود ایجاد کنید تا بتوانند در نهایت کیفیت کار خود را انجام دهند.
داشتن نگاهی واقع بینانه نیز می تواند به شما در این زمینه بسیار کمک کند. باید به دور از هرگونه توهم و خیال بافی بتوانید نگاهی منصفانه و واقع گرایانه به کار خود داشته باشید تا بتوانید تصمیم های درستی را اتخاذ نمایید.
داشتن مهارت و همچنین توانایی لازم نیز در کار بسیار مهم است و می تواند خود به عنوان یکی از راه های موفقیت محسوب شود.

اگر در جستجوی راههای موفقیت هستید این مقاله می تواند کمک بسیاری به شما بکند. راههای موفقیت شاید در ظاهر نکات بسیار ساده ای باشند که شما میتوانید با عمل به آنها را موفقیت را طی کنید،اما عمل به آنها و دارا بودن صبر و حوصله و پشتکار عاملی است که بسیاری افراد آن را رعایت نمی کنند.

اگر می خواهید موفق باشید ابتدا باید اهداف منطقی و کلیدی را برای خود تعریف کنید و برای رسیدن به آنها باید تلاش و همت خود را به کار ببندید.برای رسیدن به موفقیت ابتدا باید ذهنیت خود را تغییر دهید.افرادی هستند که از زندگی خود توقعات کمی دارند و پس از گذشت سالها به این نتیجه میرسند که سهمشان از زندگی و دید و آنچه که تصور  داشته اند بسیار کم بوده است و زمانی که تصمیم می گیرند  افکار خود را تغییر دهند شاید زمان زیادیی برای رسیدن به آنها وجود نداشته باشد.

باید به حقایق موفقیت و راههای موفقیت ایمان داشته باشید و این را نیز باور داشته باشید که هر چه که به آن اعتقاد داشته باشید اتفاق می افتد.پس سعی کنید باور های خود و همچنین ذهنیت خود را تغییر دهید.

اگر میبینید که هر چه زحمت می کشید باز به ثروت دست نمی یابید باید یک بررسی جامع در رفتار خود صورت دهید.خرج کردن پول بدون برنامه ریزی و همچنین خرید لوارم گران قیمت می تواند مانعی باشد تا شما نتوانید به موفقیت مالی دست یابید.اگر دلیلی برای خرید اجناس گران قیمت نداشته باشید و مداما این کار را ادامکه دهید کم کم یبرای شما تبدیل به یک عادت شده و پس از مدتی میبینید که مبلغ زیادی را بابت این خرید ها هدر داده اید.پس در این راه همواره سعی کنید یک صندوق پس انداز داشته باشید و هیچ وقت تمام پول های خود را بصورت یک جا خرج نکنید.

دوران جوانی بهترین دوران برای کسب تجربه و بالا بردن علم است.انسان در این دوران جسارت بالایی دارد و میتواند کارهای خوب و بزرگی را انجام دهد.اما بسیاری این دوران را در خواب به سر می برند و زمانی به فکر کسب در آمد و یافتن راههای موفقیت و ... می افتند که ممکن است کمی برای آنها دیر شده باشد.
اگر میخواهید موفقیت مالی را تجربه کنید هرگز تمام پولهای خود را دریک زمینه سرمایه گزاری نکنید و براحتی تحت تاثیر تبلیغات قرار نگیرید.



تعداد بازدید از این مطلب: 594
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود