راه موفقیت و روش های دستیابی به آن
خبری
به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان رفیق خوب و آدرس mosen123.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

کل مطالب : 85
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز :
باردید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید سال :
بازدید کلی :
راه موفقیت و روش های دستیابی به آن

راه موفقیت و روش های دستیابی به آن

راه موفقیت

براستی راه موفقیت از کجا می گذرد ؟ آیا می توان برای موفقیت یک راه کلی در نظر گرفت یا برای افراد با دیدگاه های مختلف می تواند این راه متفاوت باشد ؟ موضوعی که دقیقا مشخص است این است که موفقیت ممکن است از دید من و شما تعریف های خاصی داشته باشد و برای هر کسی نیز به طور خاصی تعریف شده باشد.به همین دلیل مکن است راه رسیدن به موفقیت نیز برای تمامی افراد یکسان نباشد. در اینجا می خواهیم به ذکر مسایل کلی بپردازیم که به صورت عمومی می تواند برای همه افراد مهم و مفید باشد.
راه موفقیت تو هر چه باشد باید بدانی که اگر با موفقیت به مانند یک دوست رفنار کنی او همیشه به دنبال تو خواهد امد.نق زدن ها و بهانه جویی ها در هنگام کار و تلاش برای رسیدن به موفقیت تو را می تواند خسته و در اخر از پا در بیاورد.اگر می خواهی همییشه در مسیر اصلی موفقیت قدم برداری سعی کن تمامی کارهایت را از صمیم قلب و با تمام وجودت انجام دهی.برای هر قدمی که می خواهی در راه موفقیت برداری باید به ان ایمان داشته باشی.
گاهی اوقات مجبوری همه چیز را همانطوری که واقعا هستند قبول کنی پس در مقابل انها سعی نکن مقاوت کنی.و این را بدان که تنها خواستن تو نمی تواند همه چیز را تغییر دهد.این را بدان و مطمئن باش که اگر می خواهی واقعا چیزی را تغییر دهی باید با انها همانطور که هستند مواجه شوی.
برای انکه بتوانی شادی را بدست آوری ابتدا باید تمرین کنی تا از درونت شاد شوی.سعی کن شادی و حس خوشی را برای خودت خلق کنی و ان را از درون بدست آوری.
برای اینکه بتوانی در راه موفقیت قدم بگذاری باید ذهنی اماده و سبک بال داشته باشی.همیشه برای تمام کارهایت نهایت تلاش خود را انجام بده اما نتایج کار را رها کن تا خودش به انجایی که باید بردسد.سعی کن هیچگاه وقت و زمان خود را برای انچیزی که برای تو نیست تلف نکنی.
همیشه سعی کن برای اینکه بتاوانی قدم های بزرگی در راه موفقیت برداری به اینجا فکر کنی که چه چیزی می تواند به نفع همه باشد اگر اینگونه فکر کنی و عمل کنی خواهی دیدی که دیگران هم در کنار تو خواهند امد برای تو کار خواهند کرد تا به هدفت زودتر برسی.



تعداد بازدید از این مطلب: 634
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود