ثروتمند شدن چگونه امکان پذیر است ؟
خبری
به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان رفیق خوب و آدرس mosen123.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

کل مطالب : 85
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 1
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 40
بازدید سال : 223
بازدید کلی : 12147
ثروتمند شدن چگونه امکان پذیر است ؟

ثروتمند شدن چگونه امکان پذیر است ؟


ثروتمند شدن به آسانی امکان پذیر نمی باشد و نیاز به کسب تجربه و دانش در این زمینه می باشد.برای ثروتمند شدن همواره باید برنامه ای بلند مدت داشته باشید و طی آن به بررسی راه های جدید و دانش مربوط به اقتصاد بپردازید.
در همین راستا چند راهکار مهم را برای شما گرد آوری نموده ایم تا با عمل به آنها بتوانید گام مهمی در زمینه ی ثروتمند شدن بردارید.
همواره سعی کنید برای دخل و خرج خود برنامه ای داشته باشید و بی گدار به آب نزنید.عدم مدیریت هزینه های زندگی می تواند آسیب های جدی به شما وارد کنید و پس از مدتی خواهید دید که در همان جای قبلی ایستاده اید و یا ممکن است افت محسوسی نیز داشته باشید.غذا حمل و نقل و مسکن سه عامل مهمی هستند که بخش مهمی از در آمد شما حدود 66 در صد را به خود اختصاص می دهد.از این رو برای خرید کالا همواره سعی کنید به فروشندگان نه بگویید.برخی فروشندگان با تبلیغات فریبنده کالا های خود سعی بر آن دارند تا کالایی را به شما بفروشند و شما باید اینگونه راه های کسب در آمد را بشناسید و در برخی موارد بتوانید به آنها نه بگویید.فروشنده کارش این است تا شما را وسوسه کند تا پولی را خرج کنید و این خرج کردن بدون برنامه یعنی مانعی عظیم در کسب ثروت.
سعی کنید همواره خرج های خود را ارزیابی کنید و اینکار را حد اقل بصورت هفتگی انجام دهید.این بررسی ها می تواند به شما کمک کند تا خرج های غیر ضروری را از خرج های ضروری تشخیص دهید و بتوانید آنها را مدیریت کنید.
همواره سعی کنید در پی خرید هر کالایی بدنبال تخفیف باشید و به قیمت های درج شده روی کالاها بسنده نکنید و سعی کنید همان کالا را با قیمت پایین تری تهیه کنید.سایت های بررسی اجناس معمولاً اطلاعاتی در مورد اینکه کجا می توانید بهترین جنس ها با مناسب ترین قیمت ها را بیابید می دهند. همیشه قبل از مراجعه به فروشگاه ها، ببینید کدامیک قیمت مناسب تری دارند.هیچ وقت تنها به یک راه برای کسب در آمد بسنده نکنید و سعی کنید حداقل از دو منبع کسب در آمد کنید.این کار ضمن افزایش در آمد باعث می شود تا چنانچه در یک مبع در آمد شکست خوردید جایگزین بهتری داشته باشید و از طرف دیگر اگر چنانچه دیدید راه جایگزین بهتر است نسب به کسب در آمد از راه دوم اقدام کنید.
برای ثروتمند شدن هرگز طمع نکنید و بدنبال راه کار های اولی باشید.



تعداد بازدید از این مطلب: 502
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود