عوامل موفقیت شما می تواند موارد زیر باشد
خبری
به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان رفیق خوب و آدرس mosen123.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

کل مطالب : 85
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 1
باردید دیروز : 1
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 92
بازدید سال : 179
بازدید کلی : 12103
عوامل موفقیت شما می تواند موارد زیر باشد

عوامل موفقیت شما می تواند موارد زیر باشد

همیشه  تمامی افراد به دنبال این بوده اند که درنهایت بتوانند به موفقیت دست یابند. موفقیت را می توان بزرگترین آرزوی بشر نام نهاد. در هر زمینه ای که فکرش را بکنید زمانی که بشر دست به فعالیت می زند در نهایت هدفش رسیدن به موفقیت است.اما شاید سوالی که همیشه مطرح می شود این باشد که عوامل موفقیت چه چیزهایی می توانند باشد و چگونه است که برخی همیشه در همه کارهایشان موفق هستند و برخی دیگر همیشه در حال شکست خوردن .

بحث های مختلفی تا به امروز درباره عوامل موفقیت و روش هایی که می تواند در نهایت به ان ختم شود در جوامع مختلف بررسی شده است.سوال هایی زیادی در این باره مطرح می شود که آیا موفقیت گذارندن مدارج تحصیلی عالی است آیا موفقیت همان کسب ثروت است؟ آیا موفقیت برتری فردی نسبت به فرد دیگر است ؟
همه موارد بالا که ذکر کردیم می توانند همان موفقیت باشند اما در نگاهی دیگر هم می توانند هیچ کدام موفقیت نباشند و این بر می گردد به نگاهی که افراد به زندگی دارند و برداشت های متفاوتی که از مفهوم زندگی می کنند.می توان دقیق تر بدین گونه عنوان کرد که موفقیت امری نسبی است و نمی توان هیچ گاه برای ان تعریفی واحد بر شمرد چرا که دیدگاه ای افارد در این باره متفاوت می باشد.
عوامل موفقیت می تواند بسیار متفاوت باشد .شاید داشتن محیطی آرام و بستری مناسب و شاید وجود تمکن مالی و شاید داشتن تجربه ای برای انجام کاری و... ده ها دلیل مختلف دیگر  که هر کدام به صورت جداگانه می توانند در مواردی بخشی از عوامل رسیدن به موفقیت محسوب شوند.در یک تعریف کلی می توان اینگونه عنوان کرد که فردی موفق است که بتواند در نهایت به آرزوهای خود دست یابد و از درون بتواند به صورت واقعی و با تمام وجودش احساس آرامش و رضایت خاطر کند.
اگر نگاهی به اطرافمان بیاندازیم خواهیم دید که همه افراد جامعه از صبح تا شب در حال تلاش و کوشش هستند و اگر در نهایت هدف انها را از این همه سختی و کار بپرسیم این است که می خواهند در کاری که در حال انجام ان هستند موفق شوند و یا بواسطه کاری که انجام می دهند روزی به فلان آرزوی خود دست یابند.پس می توان یکی از مهمترین عوامل موفقیت را تلاش کردن در مسیر رسیدن به هدفی که تایین کرده ایم بر شماریم.قطعا بدون تلاش و کوشش و نداشتن برنامه نمی توان توقع داشت که در نهایت به موفقیت برسیم.

 

عوامل کلیدی موفقیت کدامند ؟

برای رسیدن به موفقیت باید یک سری فاکتورها را رد کنار هم قرار دهیم تا در نهایت بتوان با تلاش و کوششی که انجام می دهیم به موفقیت لازم دست یابیم.در این بین یم خواهیم به عوامل کلیدی موفقیت در هر زمینه ای بپردازیم که اگر بتوانید موارد فوق را در کارهایتان پیاده سازی نماید می توان امیدوار بود که نتیجه کار راضی کننده است.

در این بخش می خواهیم در مورد مهمترین عوامل موفقیت در یک کسب و کار صحبت کنیم با ما همراه باشید :
1-شما برای  رسیدن به موفقیت در کسب و کار خود باید بتوانید بروی مخاطبین مورد نظرتان متمرکز شوید. در واقع تمرکز بروی مخاطب مد نظر شما می تواند پله پرتابی باشد برای شما در جهت رسیدن به موفقیت باشد.
2-دومین عامل در جهت رسیدن به موفقیت که می تواند به عنوان یکی از عوامل کلیدی موفقیت محسوب شود این است که شما در کاری که می خواهید ارائه دهید برای مشتریان خود دارای یک وجه تمایز منحصر به فرد نسبت به دیگران باشید.در واقع منحصر به فرد بودن خدمات شما می تواند عاملی مهم در جذب مشتریان باشد.یک تخصص خاص و یا یک خدمت جدید و یا بالابردن کیفیت کار همه و همه می تواند جزیی این مورد باشد.
3- یکی دیگر از مهمترین عوامل کلیدی موفقیت شاید اندازه کار باشد . این که کاری که می خواهید شروع کنید در چه سطح و ابعادی باشد می تواند در نتیجه نهایی کار شما بسیار تاثیر گذار باشد.
4-اما یکی از حیاتی ترین عوامل کلیدی موفقیت این است که شما چه مقدار حاشیه سود دارید و در واقع نحوه بازگشت سرمایه تان به چه صورت است.برای بالا بردن حاشیه سود می توانید از هزینه های جاری تا جای ممکن کم کنید و یا مزیت های منحصر به فرد خود را فازایش داده تا از این طریق به جذب مشتریان بیشتری کمک کرده باشید.
5-در هر کاری که شروع می کنید اگر می خواهید به موفقیت واقعی دست یابید تنها و تنها نیزا است که حتما در ان کار از مهارت لازم برخوردار باشید و یا از افرادی در مجموعه خود استفاده کنید که از تجربه لازم برخوردار باشند.سعی کنید به منظور هر چه بهتر نتیجه گرفتن مدیریت کارهایتان را به دست افرادی که دارای تجارب مختلف در زمینه کاری شما هستند بسپارید.
6-داشتن اطلاعات صحیح از تمامی بخش های کار می تواند به شما چشم اندازی صحیح را نشان دهد  و همین موضوع باعث می شود تا بتوانید تصمیم گیری های درست و منطقی تری در ادامه راه داشته باشید.

 

عوامل حیاتی موفقیت کدامند ؟

عوامل حیاتی موفقیت
برای هر کاری می توان عواملی را در نظر گرفت که در نهایت می تواند با کنار هم قرار گرفتن این موارد انتظار داشت نتیجه کار به موفقیت ختم خواهد شد.البته باید در نظر داشت که برای هر گروه و سازمانی به دلیل متفاوت بودن هدفشان می تواند عوامل یاتی موفقیت نیز متفاوت باشد.مثلا در نظر بگیرید قرار است یک پروزه آی تی به بهترین شکل ممکن انجام شود.مسلما یکی از مهمترین عوامل موفقیت در این زمینه داشتن اطلاعات تخصصی لازم کاربران ان مجموعه است.
می توان به صورت فهرست وار به برخری از مهمترین عوامل موفقیت نیز اشاره ای داشت :
یکی از این موارد عوامل پولی است. پول می تواند در نتیجه نهایی یک کار بسیار هم باشد و نقش تایین کننده ای را داشته باشد.میزان سود خالص و نحوه بازگشت سرمایه و مواردی از این قبیل .
از دیگر عوامل حیاتی موفقیت در یک کار این است که بتوان همیسه مشتریان جدیدی را بدست اورد.وجود مشریان جدید یعنی رونق کسب و کار و دریافت سود بیشتر.
از دیگر مواردی که می توان به ان اشاره داشت به دست آوردن رضایت خاطر مشتریان است.شما می توانید با بالا بردن کیفیت کار خود و ارائه خدمات متنوع و خاص میزان رضایت مشتریان را افزایش دهید.
از دیگر عوامل حیاتی موفقیت داشتن سرمایه فکری لازم در مجموعه است. قطعا برای پیش بردن اهداف نیاز است شما رد مجموعه خود افرادی خوش فکر و آینده نگر را داشته باشید.
اگر شما در مورد کاری که انجام می دهید بتوانید همیشه اطلاعات لازم و کافی را در اختیار داشته باشید می توان امیدوار بود که در نهایت به نتیجه قابل قبلوی هم دست خواهید یافت.



تعداد بازدید از این مطلب: 538
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود