آموزش هیپنوتیزم را به صورت علمی و عملی فرا بگیرید
خبری
به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان رفیق خوب و آدرس mosen123.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

کل مطالب : 85
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 1
باردید دیروز : 1
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 40
بازدید سال : 223
بازدید کلی : 12147
آموزش هیپنوتیزم را به صورت علمی و عملی فرا بگیرید

آموزش هیپنوتیزم را به صورت علمی و عملی فرا بگیرید

آموزش هیپنوتیزم
برخلاف تصور بسیار از افراد که فکر می کنند هیپنوتیزم یک پدیده غیر عادی و ماورائ طبیعی است باید خاطر نشان کرد که هیپنوتیزم یک امر خیلی عادی است وآموزش هیپنوتیزم نیاز به کمی تمرین و البته تمرکز دارد.مانند بیداری معمولی هیپنوتیزم نیز یک حالت یا state  از رفتارات مغز است و افرادی که در حالت بیداری هستند توانایی شنیدن و دیدن و سایر واکنش های مغز و 5 حس اصلی را دارند.خواب رفتن بصورت طبیعی نیز از دیگر حالت ها و رفتار های مغز به شمار می رود و در حین خوای نیز مغز انسان توانایی کنترل انواع اندام ها نظیر تنفس و گردش خون و ... را دارد و در این حالت مغز در حالتی مشابه stand by به سر می برد.کسی که خواب است واکنشی نسبت به صداهای اطراف و صحبت های افراد ندارد و اگر هر واکنشی بخواهد منجر به نشان دادن عکس العمل در فرد شود می بایست دارای سطحی بالاتر باشد.مثلا برخی افراد با صدای بلند از خواب بیدار می شوند و یا تکان دادن فرد یا پاشیدن آب به صورت او باعث می شود تا فرد از خواب بیدار شود.
هنگامی که شما در خواب به سر میبرید مغز شما در حال آنالیز اتفاقات افتاده در روز می باشد و در این state  مغز در حالت رویای بسر می برد.هنگام انجام این آنالیز ها فرد در حالت خواب است و نمی تواند واکنش خاصی را صورت دهد.آموزش هیپنوتیزم به شما کمک می کند تا بتوانید این ابعاد مختلف را درک کرده و در هر کدام کار خاصی را انجام دهید.
حالت دیگری که از رفتار ای مغز می توان نام برد حالت سرسام می باشد که در آن ممکن است فرد کلماتی را به زبان بیاورد و آنها را به یاد نیاورد و اگر زمانی بایت اتفاقات افتاده از او سوالی بکنید چیزی را به یاد نمی آورد.
حالت هیپنوتیزم متفاوت از تمامی حالت های بیان شده عمل می کند و مشابه فرد خوابیده ، فرد هیپنوتیزم شده در بیشتر انواع هیپنوتیزم دارای چشمانی کاملا بسته می باشد.در ادامه با آموزش هیپنوتیزم شما را همراهی خواهیم کرد.



تعداد بازدید از این مطلب: 539
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود