آموزش خود هیپنوتیزم را به آسانی فرا بگیرید
خبری
به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان رفیق خوب و آدرس mosen123.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

کل مطالب : 85
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز :
باردید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید سال :
بازدید کلی :
آموزش خود هیپنوتیزم را به آسانی فرا بگیرید

آموزش خود هیپنوتیزم را به آسانی فرا بگیرید


آموزش خود هیپنوتیزم نیاز به تمرین و کسب مهارت دارد و فرایند هیپنوتیزم نیاز به تمرکز و سکوت کامل محیط دارد.هیپنوتیزم در درمان بسیاری از بیماری های روانی ماربرد دارد و بوسیله آن شخص می توان بواسطه تلقین و انرژی مثبت بسیاری از حس های بد را از خود دور کند.همین عمل مفید چنانچه بدون داشتن مهارت و دانش اولیه صورت گیرد می تواند اثرات زیان باری را برای فرد بهمراه داشته باشد.
بسیاری از مشکلات روحی انشان بدلیل وابستگی به جسم و جهان مادی میباشد و برای درمان این گونه بیمار هی میبایست انسان از جسم و متعلقات آن رها گردد.از طریق کنترل ذهن و ریلکسیشن می توان این گونه بیماری ها را درمان کرد که در ادامه برای  آموزش خود هیپنوتیزم راهکار هایی را معرفی می کنیم تا بتوانید تا حدودی به این مهم دست یابید.
مرحله اول در هر نوع هیپنوتیزم شروع خهواب مصنوعی می باشد و برای این کمار نیاز است تا مکنای ساکت و دنج پیدا کنید و در آن اقدام به شروع خود هیپنوتیزم کنید.چشمهای خود را ببندید بطور معکوس و با هر دم و بازدم از 10 تا 1 بشمارید و تصور کنید لحظه به لحظه و با هر شماره بدن شما سنگین و سنگینتر می شود.سپس پاهای خود را رها سازید و این کار را ابتدا برای پای راست و سپس برای پای چپ خود انجام دهید.حال نوبت به رها سازی بدن خود میرسد.نفس نیمه عمیق و آرامی بکشید و همه بدنتان را رها کنید و عضلات شکم ، سینه ، سرسینه ها و پهلوها را نیز متعاقبا رها کنید و در همین حین تصور نمایید تمام قسمتهای بدن شما بی حس و شل شده است پس نیاز است این قسمتها را ، راحت و آسوده و باور کنید.
پس از اسن نوبت به دستها می رسد.در این مرحله از آموزش خود هیپنوتیزم شما باید دست راست و دست چپ خود را بترتیب رها کنید و حس کنسد آنها شل شده اند و این کار را از نوک انگشتان خود  شروع کنید.حال نوبت به کتف و بازوهای شما میرسد.سعی کنید ماهیچه های این قسمت ها را بدون هیچ گونه انقباضی رها سازید.
در ادامه ی آموزش خود هیپنوتیزم سعی کنید سر خود را نیز رها کرده و سپس پلک ها را بهم بچسبانید.حال نوبت تزریق انرژی مثبت به خودتان است.هوای محیط را شفاف تصور کنید و آن را به درون ریه هایتان و تمامی سلول ها و اجزای بدنتان وارد کنید.حال در هر بازدم خود سعی کنید تا همه ی بیماری ها و انرژی های منفی را به عنوان دود های سیاه از خود دور کنید و تصور کنید با خروج هر دود سیاه شما بیشتر پاکسازی شده اید.مدتی در این حالت ریلکس بمانید و به ترتیب مراحل اولیه را بصورت معکوس تکرار کنید.



تعداد بازدید از این مطلب: 537
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود