هیپنوتیزم درمانی چیست ؟
خبری
به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان رفیق خوب و آدرس mosen123.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

کل مطالب : 85
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 7
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 46
بازدید سال : 229
بازدید کلی : 12153
هیپنوتیزم درمانی چیست ؟

هیپنوتیزم درمانی چیست ؟

هیپنوتیزم درمانی
امروزه هیپنوتیزم درمانی مورد توجه افراد بسیاری قرار گرفته است و در گذشته ها می وشد گفت بسیاری از افراد این نوع درمان را خرافات میپنداشتند و به آن باور چندانی نداشتند.قدیمی ها تصور می کردند این متد تنها روی افراد سشاده لوح جواب میدهد چرا که ممکن است در اثر هیپنوتیزم تلقین هایی به آنها وارد شود و آنها نتوانند پاسخ صحیح بدهند و در نتیجه هیپنوتیزم روی انها تاثیر مثبتی داشته باشد.برای انجام هیپنوتیزم کسی که مجری آن است می بایست تبهر و تجربه کافی در این زمینه داشته باشد.می توان گفت تقریبا تمام افراد هیپنوتیزم پذیر هستند و عمل هیپنوتیزم روی آنها جواب مثبت می هد.افرادی که از هوشمندی بالاتری نسبت به سایرین برخوردارند از نتایج مثبت و بهتری در اثر هیپنوتیزم بهره می برند.
برای انجام هیپنوتیزم نیاز است تا خود فرد پذیرای آن باشد و افرادی که دارای شک و شبهه در این مورد هستند ممکن است نتوانند به درستی همکاری کنند و نتایج مثبت روی انها به سختی ظاهر شود.این بدین معنی نسیت که نمیشود آنها را هیپنوتیزم کرد بلکه بدین معنی است که برای حصول نتایج مورد نیاز در هیپنوتیزم درمانی نیاز به تلاش و کوشش بیشتری می باشد.
اساتید هیپنوتیزم بر این باورند که علت بروز بیشتر بیماریهای جسمی و روانی نوعی آشفتگی در ذهن انسان است.این امر زمانی تحقق یافت که بیمارانی که تحت درمان قرار گرفته بودند و زمانی که پس از هیپنوتیزم درمانی آشفتگی های ذهنی آنان کاهش پیدا می کرد،سایر بیماری ها نیز از آنان دور می شد و درمان بسیاری از بیماری ها از این طریق امکان پذیر بود.
اگر بخواهیم دید کلی به شما دهیم تا بدانید هیپنوتیزم درمانی چگونه عمل می کند باید در پاسخ گفت که با هیپنوتیزم مغر در حالتی بین حالت خواب و بیداری یا حالت ذهنی غیر معمول است با تزریق موجی از اعتماد به نفس و تلقین برخی موارد به فرد باعث می شود ذهن او در مقابل بسیاری از افکار نادرست و آشفته تسکین پیدا کند.تا جایی که فردی که تحتن هیپنوتیزم قرار می گیرد به این باور می رسد که تمام چیزهاییث که به او گفته شده اند صحت دارند واتفاق می افتند و حتما نیز همانطور خواهد شد.



تعداد بازدید از این مطلب: 525
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود