کسب در آمد از اینترنت چگونه امکان پذیر است ؟
خبری
به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان رفیق خوب و آدرس mosen123.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

کل مطالب : 85
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز :
باردید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید سال :
بازدید کلی :
کسب در آمد از اینترنت چگونه امکان پذیر است ؟

کسب در آمد از اینترنت چگونه امکان پذیر است ؟

کسب در آمد از اینترنت امروزه بسیار پر طرفدار است وضمن اینکه می توان در آمدی بدون سقف داشت ، برحتی و در منزل یا هر جای دنیا تنها با داشتن یک کامپیوتر و اینترنت امکان پذیر است و این مزایای بسیار مهم باعث شده تا کسب در آمد از اینترنت روز به روز محبوب تر گردد.
و اما در ادامه می خواهیم چند روش ساده کسب در آمد از اینترنت را به شما معرفی کنیم.از مهم ترین راهکار ها برای در آمد آنلاین می توان جذب تبلیغات برای وب سایتتان را نام برد.بسیاری از سایت ها اقدام به فروش جایگاه های بنر تبلیغاتی می کنند و از این رو می توانند ماهانه در آمد مناسب و قابل توجه و البته بی دردسری را تجربه کنند.اما همه چیر به همین آسانی نیست.
در ابتدا می بایست شما بتوانید وب سایتی را راه اندازی کنید و همچنین بتوانید آن را به تعداد بازدید کننده ی زیاد در طول روز برسانید و آن را بسیار محبو و پر طرفدار کنید.این فرایند نیاز به صرف زمان بسیاری دارد.زیرا می بایست ساعت ها مشغول تولید محتوای جذاب برای درج آن در سایتن خودتان باشید.اگر سایت شما برای بازدید کنندگان جذابیت نداشته باشد نمی توانید از طریق تبلیغات در آن کسب در آمد کنید.تعداد بازدید کننده کم بمنسظور ارزش کم ریالی یک وب سایت می باشد.
اتگر بتوانید یک سایت را راه اندازی کنید و تعداد بازدید کننده بسیاری درا در طول روز بسمت آن بکشانید می توانسد از طریق فروش پاپ آپ نیز از آن کسب در آمد کنید.به این شکل که شما یک کد را در سایت خود قرار می دهید و هر بار که سایت شما باز شود بطور همزمان ممکن است یک یا چند سایت دیگر نیز در کنار آن باز شوند و صاحبان آن سایت ها بابت دیده شدن وب سایتشان به شما مبلغی را بابت هر بازدید پرداخت می کنند.
یکی دیگر از راههای کسب در آمد از اینترنت راه اندازی فروشگاه اینترنتی می باشد.اما بدلیل رقابتی بودن فروش محصولات از اینترنت شما می بایست تلاش زیادی را برای سایت خودتان بکنید تا بتوانید بازدید کننده را مجاب کنید تا از شما کالایی را بخرد.



تعداد بازدید از این مطلب: 513
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود