کسب در آمد در منزل راهی برای پولدار شدن
خبری
به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان رفیق خوب و آدرس mosen123.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

کل مطالب : 85
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز :
باردید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید سال :
بازدید کلی :
کسب در آمد در منزل راهی برای پولدار شدن

کسب در آمد در منزل راهی برای پولدار شدن

کسب در آمد در منزل
کسب در آمد در منزل مورد توجه بسیاری از خانم های خانه دار قرار گرفته و بیشتر خانم هایخانه دار دوست دارند تا مبلغی هر چند کم بتوانند در منزل خود کسب در آمد نمایند.راه های زیادی وجود دارد که برای کسب در آمد در منزل می تواند از آنها استفاده کرد اما انتخاب راه درست با بازدهی مناسب عامل مهمی است تا در این زمینه ناکام نمانید.
امروزه تبلیغات زیادی در مورد تولید فیلتر هوای اتومبیل در منزل می شود اما بیشتر کسانی که این راه را برای کسب در آمد در منزل امتحان کرده اند ناکام مانده اند.زیرا با صرف وقت و هزینه زیاد همچنان متحمل ضررهایی شده اند و نتیجه ی مثبتی عایدشان نشده است.
راه دیگری که برای کسب در آمد خانگی زیاد تبلیغ می شود ساخت انواع جعبه های تزئینی است که این روش نیز بسیار وقت گیر است و نیاز به ظرافت بالایی دارد و ممکن است برای صرف این ظرافت زمان زیادی را برای تولید یک جعبه صرف کنید و در نهایت میبینید که بر اساس تعداد تولید شده و زحمتی که کشیده اید مبلغ ناچیری عایدتان شده است.اما برای بهبود در آمد این نوع کسب در آمد در منزل می توانید محصولات خود را تولید کنید و از طریق سایت های آگهی مانند شیپور و دیوار آن را به فروش برسانید تا سود فروش عاید خودتان شود و به قول معروف برای خودتان کار کنید.
راهکار دیگر نیز راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی است تا بتوانید اجناس خودتان را بصورت خرده فروشی ارائه کنید و در ادامه و در مقاله های بعدی سایت در ایسن مورد بیشتر توضیح خواهیم داد.



تعداد بازدید از این مطلب: 544
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود