روش های کسب در آمد
خبری
به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان رفیق خوب و آدرس mosen123.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

کل مطالب : 85
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 1
باردید دیروز : 22
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 38
بازدید سال : 221
بازدید کلی : 12145
روش های کسب در آمد

روش های کسب در آمد

روش های کسب در آمد

یکی از سوالاتی که این روزها ذهن بسیاری از جوانان را به خود مشغول کرده این است که چگونه می توانند میزان در /امدهای خود را افزایش دهند و به دنبال کشفروش های کسب در آمد جدید می باشند. شاید بهترین بستری که برای این کار مناسب باشد فضای مجازی باشد. بستری با قابلیت های بسیار زیاد و نامحدود که شما می توانید در ان امیدوار به تولید در امد باشید. اما قبل از اینکه بخواهید فکر تولید در آمد از اینترنت را داشته باشید باید بدانید که می بایست در حوزه IT اطلاعات زیاید را کسب کنید و بتوانید در ان زمینه به یک متخصص مبدل گردید تا بعد از ان بتوانید راه خود را برای تولید در /امد هموار نمایید.
این را بدانید که مهمترین چیز در کسب و کارهای مجازی پول نیست بلکه دانش کافی در /ان زمینه است.می توان روش های کسب در آمد مختلفی را در اینترنت نام برد که شما هم با کمی تلاش و کوشش حتی در منزل خود از این روش ها بتوانید تولید در /امد داشته باشید.
چیزی که مشخص است نه در کسب و کارهای فیزیکی بلکه در کارهای اینترنتی نیز نباید چشم بسته و بدون تفکروارد شوید مخصوصا اینکه در فضای مجازی اولین حرف را داشتن اطلاعات می زند و اگر شما  در این زمینه دچار ضعف باشید نمسی توانید در نهایت نتیجه لازم را کسب نمایید.
تبلیغات زرق و برق دار زیادی را می توان در زمینه روش های کسب در آمد از اینترنت یافت اما باید بدانید که همه انها نمی توانند انچیزی باشند که شما می خواهید که اگر اینطور بود الان همه افراد در ایران میلیونر شده بودند.باید در این زمینه کمی واقع گرایانه عمل کنید و گول تبلیغات اینترنتی را نخورید.ابتدا سعی کنید حوزه کاری خود را مشخص نمایید و سپس در ان حوزه هر چقدر که میوتوانید اطلاعات کسب نید و اگر هم بتوانید از تجربه افرادی که قبلا در ان بخش فعالیت می کرده اند استفاده نمایید که چه بهتر. بعد از اینکه مدتی گذشت و به خوبی تمام جوانب کار را مورد بررسی قرار دادید حال نوبت به این است که تصمیم بگیرید آیا در این حوزه می توانید ورود کنید و تولید در /امد داشته باشید و یا اینکه خیر.دقت داشته باشید تنوع روش های کسب در آمد در نت بسیار متنوع است و اگر در اولین تحقیق خود نتوانستید موفق شوید سعی کنید به دنبال روشی دیگر و راه حل دیگری باشید.



تعداد بازدید از این مطلب: 681
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود